Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welkom op dit forum.

  • rivieren.pagina.nl

    Beste bezoekers,

    Na lang nagedacht te hebben over de vraag of een forum toegevoegde waarde zou hebben bij de rivieren.pagina, heb ik besloten om dit aan de bezoekers over te laten. Dit forum zal een paar maanden proef draaien, alvorens ik besluit of dit forum bestaansrecht heeft.

    Zoals de naam van dit forum al aangeeft, is dit forum alleen bedoeld voor berichten die te maken hebben met “rivieren”.

    Op commerciële postings zit ik niet te wachten, deze zullen verwijderd worden. Wilt u toch uw bedrijf aanprijzen, ga dan in elk geval inhoudelijk in op de postings van een ander, dan is een url in uw bericht (naar de website van uw bedrijf) verder geen probleem.

    U kunt mij bereiken door op de link onderaan de pagina te klikken “reactie aan webmaster”

    Met vriendelijke groet,

    Erik, http://rivieren.startpagina.nl

  • school

    hoe heet zo'n dam in een bocht van een rivier die voorkomt dat de bocht uitslijt

  • Erik (beheerder)

    Beste “school”,

    Sorry dat ik niet op tijd jouw vraag beantwoordde.

    Ik draai er niet omheen, jouw vraag heb ik meerdere keren gezien (hoewel niet elke reply naar mijn postvak gaat).

    Mogelijk was het antwoord dat je had gewenst een kwelder, hoewel een specifiek antwoord wellicht meer informatie had vereist.

    Uw vragen zijn altijd welkom. Mocht u niet binnen korte tijd antwoord krijgen via dit prikbord, dan kunt u uw vraag altijd sturen naar rivieren#startpagina.nl ( # vervangen door een @).

    Ik hoop dat u uw antwoord op uw vraag elders gevonden hebt, daar ik een beetje afwezig was op dit prikbord.

    mvg, Erik.

  • henk

    krib, strekdamschool schreef:

    >

    > hoe heet zo'n dam in een bocht van een rivier die voorkomt

    > dat de bocht uitslijt